Przy zakupie powyżej          2000 zł - udzielamy rabatu 1%          5000 zł - udzielamy rabatu 2%

promocyjna wysyłka

FORMY DOSTAWY:

Formy płatności

Występują 3 rodzaje płatności:

  1.  Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy: ul. Wojska Polskiego 136, 98-200 Sieradz, godziny otwarcia pon.-pt. 8:00-16:00 lub sobota 8:00-13:00

  1. Przelew na konto bankowe

 

Dane do przelewu:

Hurtownia Rolno-Ogrodnicza Inagri Sp.z o.o.

ul. Wojska Polskiego 136

98-200 Sieradz

nr rachunku bankowego: 75 1090 2705 0000 0001 2221 9374

Tytuł przelewu: wpisać numer zamówienia

  1. Pobranie – opłata jest dokonywana przy odbiorze produktu.

 

II. Koszty transportu przesyłek.

Wysyłkę realizujemy za pomocą firm kurierskich.
w możliwie najkrótszym czasie po zaksięgowaniu płatności.

Przesyłki paletowe

Obecnie przesyłki paletowe naliczane są indywidualnie z zależności od wagi, wielkości przesyłki
i miejscowości dostawy. Przed wyborem takiej formy dostawy proszę o kontakt telefoniczny.

 Nie ma możliwości wysłania przesyłką kurierska nawet 1 szt produktu, którego masa przekracza 30 kg oraz towary o dużych gabarytach. W przypadku chęci zakupu tych produktów prosimy  o kontakt mailowy lub telefoniczny, aby dowiedzieć się o dokładne koszty wysyłki.

Koszty w sklepie naliczają się zwielokrotniając ilość  * cena podstawowa wybranej przesyłki
np. Waga zamówienia osiąga wagę 40 kg
Wybrana forma przesyłki kurierskiej ( za pobraniem) = 23 zł
Koszt wysyłki zamówienia 2 x 23 zł = 46 zł

Zawsze istnieje możliwość negocjacji kosztów wysyłki.

 

DARMOWA PRZESYŁKA!!!

 

Pokrywamy koszty przesyłki(do 30kg) przy zamówieniu na kwotę powyżej 2000 zł brutto.

UWAGA!!  Darmowa przesyłka obejmuje tylko przesyłki do 30kg (1 paczka) i płatności przelewem bankowym - przedpłata.

Koszty dostawy mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów.

Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie paczki czy nie została naruszona podczas transportu.

Informujemy, że posiadamy również własne środki transportu - koszty ustalamy indywidualnie.

 

III.  Zasady realizacji zamówień krajowych:

 

1. Zamówiony towar dostarczany jest przez wyspecjalizowane firmy spedycyjne lub przewoźników.

2. Zamówienia typowe składane w dniu roboczym do godziny 11:00 przyjmowane są do realizacji w tym samym dniu. Zamówienia złożone w niedziele i święta przyjmowane są do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

3. Na życzenie Klienta możliwa jest wysyłka zamówienia z dostawą w sobotę, wiąże się to jednak z dodatkową, ustalaną indywidualnie dopłatą

4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia czynników od niego niezależnych, np.: blokady dróg, strajków przewoźników, katastrof, unieruchomienia zakładu, itp.

 

IV. Zasady realizacji w przypadku braków magazynowych

 

Zamówienie zostanie przyjęte pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient
zostanie niezwłocznie poinformowany telefonicznie o stanie zamówienia i podejmuje decyzję
o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

 

Jeśli produkt się WYCZERPAŁ/ OCZEKUJE NA DOSTAWĘ prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Możliwe, że jego niedostępność w naszym sklepie jest tylko chwilowa.

 

UWAGA!

Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności pracownika poczty, kuriera nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki będą przyjmowane wyłącznie wraz z załączonym PROTOKOŁEM SZKODY spisanym z przewoźnikiem dostarczającym paczkę!

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.

Dział Obsługi Klienta Firmy Inpost:

infolinia dla telefonów komórkowych: 722 444 000

infolinia dla telefonów stacjonarnych:  801 400 100

Infolinia ogólna i kurierska czynna od godziny 7:00 do 21:00

https://inpost.pl/

ZLOKALIZUJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ W INPOST 

Dział Obsługi Klienta Firmy DPD:

Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00,

w soboty w godzinach 8:00 - 14:00 

https://www.dpd.com.pl/

ZLOKALIZUJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ W DPD

Każda transakcja zawarta w sklepie potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT. 

Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.



Dlaczego warto
u nas kupować?
  • Szybka wysyłka
  • Szeroki asortyment
  • Tylko sprawdzone produkty
  • Ponad 15 lat doświadczenia
  • Doradztwo
Aukcje
internetowe
allegro

Zobacz nasze wszystkie aukcje i znajdź coś dla siebie

Zobacz nasze aukcje
Nasze
wyróżnienia
Rzetelna firmaGazele biznesu 2014 - Puls Biznesu
Zamów
telefonicznie

Jesteśmy do Państwa
dyspozycji

tel: 607 256 222 (do 17:00)
tel: 605 852 423

sklep@aptekarolnika.pl

Zamów